Εγγyηση
ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
ISO9001
Είναι το προϊόν που παραλάβατε ελαττωματικό ή φθαρμένο;
Σε περίπτωση που λάβατε φθαρμένο ή ελαττωματικό προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώντας την αίτηση εγγύησης.
Χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας:
-
Συμπληρώστε τη φόρμα με τα προσωπικά σας στοιχεία;
- IΣτο πεδίο "Σχόλιο" αναφέρετε λεπτομερώς το πρόβλημα;
- Συμπληρώστε τον πίνακα με τον κωδικό προϊόντος (Sku), την ποσότητα και την περίληψη του προβλήματος.
- Βγάλτε τουλάχιστον 2 με 3 φωτογραφίες που να απεικονίζουν καθαρά τη ζημιά;
- Επισυνάψτε τις φωτογραφίες καθώς και ένα σκαναρισμένο αντίγραφο της απόδειξης αγοράς ή του τιμολογίου (μην υπερβείτε τα 10MB σε όγκο. Σας προτείνουμε να ανεβάσετε τα αρχεία σε μορφή zip ή rar ενώ οι φωτογραφίες θα πρέπει να είναι σε μορφή jpeg).
- Πατήστε το κουμπί "ΥΠΟΒΟΛΗ" για να ολοκληρωθεί η καταχώρηση της αίτησής σας.
Μόλις λάβουμε τις παραπάνω πληροφορίες, το τεχνικό επιτελείο της Barracuda θα εξετάσει το αίτημά σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Θα ενημερωθείτε αν το προϊόν σας μπορεί να καλυφθεί από την εγγύηση και να αντικατασταθεί ή όχι.
ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ